fredag, september 30

c.h.a.o.s.

As usuall med fröken Håkansson dock! Får ingen ordning på torpet än, men det ska väl ta och ge sig snart,  kolla upp saker och ting och ta beslut efter det...

Har haft en jääävla vecka, med praktik 6 -15, sen jobb 15.30 - 21.30 och så flytt på det, och försöka hinna med dom som betyder nåt... blivit midre med det senaste tyvär...
Meeen jag har ju iaf fått sova hos och med han denna där, kunnat tömt ett ställe och fyllt på ett annat och inte behöva bo i kaoset samtidigt.
Ovärderligt, och all hjälp jag fått, han har i princip flytta hela mitt hem åt mig, med hjälp.

Ska även jobba helgen, Shell Brunflo, och hinna med att flyttstäda lite, och fira Dan på söndag som fyller år då... shit pommes, det är mycket nu... som sagt...
Meeeen på söndag kväll, ska jag förhoppningsvis bara få känna lugnet och mysa.
Och sen är det måndag igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar