onsdag, september 19

sakna

Ibland känner man bara hur vissa människor saknas i ens liv.
Och då känner man sig så jävla ensam... fast man omringas av underbara människor hela tiden... märkligt.

Tur det går över då det verkar vara människor som frivilligt lämnat en bakom när man kan tyckas behöva det som mest... ännu märkligare.


Jag är för övrigt så trött så trött.
Och jag saknar bröd.
Att bara kunna fika en macka när man går ut och fikar, eller är hos en fin vän som bakat!
Jag undrar hur lång tid ett provsvar kan ta egentligen?
Irriterande lång tid tydligen.

Man skulle kunna påstå att jag är i en svacka...
Dom närmsta är väl förstås lite mer insatt så det kvittar vad resten anser.

Bonn kallar mig Ior, han påstår att jag är grå, långsam och deprimerad!
Vanligtvis är jag tydligen Nalle Puh... igår var jag Kanin (bitter) och lite Nasse (fjantig).
Förstår inte hur han orkar vara Tiger hela tiden!!! ♡

Nu ska jag åka och handla ingredienser för att prova baka glutenfritt bröd, wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar