måndag, oktober 31

Mi casa:

Välkomna på en guidad tur i mitt hem!
Mest för er som inte hittat hit än, och även er som inte kommer att göra det!


       Välkommen in i min hall!
Där skiner mitt fönster så här fint:

Rakt in från hallen kommer man till badrummet, med badkar!


Här är mitt vardagsrum!


Håller man till vänster bredvid tvn så kommer man in i köket:


 Som är riktigt härligt och lagom stort för att vara i en etta!

Resten av vardagsrummet med garderober och datahörna!

 

Och mittemot datorn var det en klädkammare, som jag gjorde till sovkammare/skrubb istället!

2 kommentarer:

  1. åhh vad fint du har det!! måste ju komma och hälsa på live oxå! ;) Hur är det annars fina du? Puss å Kraam

    SvaraRadera
  2. Du har så fiiint:) Och badkaret fungerar ju också, iaf att skölja hår i;)

    SvaraRadera