lördag, oktober 29

My life be like...

Herrejösses.
Jag va full igår!
Inte druckit sen yran... men igår blev de... lite spontant, men ack så roligt!

Först en hel eftermiddag med min vän Wewwe, ensam, på stan, galet trevligt!

Sen gjorde jag och Dan oss iordning, for till Per&Cecilia på pizza innan SmåstadsLiv!
Hann med ett glas vin innan, ett par till på plats, och sen resten av flaskan efter!
Det är så skönt att vara full ibland, och jag hade nästan längtat lite efter det, men idag minns jag varför jag i princip slutat dricka... och jag är inte bakis, jag gjorde inget dumt, jag bara känner att det inte är värt det!
Jag har minst lika roligt nykter!

Jobbar ikväll... och imorgonbitti.
Min sista helg, iaf schemalagda helg...
Börjar skolan på måndag, och jag tycker det ska bli riktigt roligt!
Det är faktiskt nåt jag vill, och även om jag tvekat så har jag kommit på det nu igen, lite tack vare Wewwe, och även mamma deltog i mitt beslutstagande, tack damer!
Så ni som fortsätter tveka, keep it to yourselves tack!


Ska bli så skönt att slippa vara borta varje kväll och helg, bara ta på sig det när man vill!
My life be like, oooh, aaah.

1 kommentar: