lördag, februari 2

trött

Det vill jag lova att jag är nu!
Jobbat nätter i veckan och sov bara 3 timmar imorse för att få vända tillbaka dygnet, haft fullt upp idag med lunch-dejt, lite shopping och lyx med middag och häng, meen så kommer samtalet man inte vill få 21.30 på en fredag kväll med 3 timmars sömn i bakhuvet, och här ligger jag nu på jobbet och åkte på ytterligare en jobbnatt, vaken givetvis!

Skulle såååå gärna infinna mig hemma i sängen skedandes med min man som kom hem för 2 timmar sen, efter en vecka i Sthlm, istället!
Men det här går ju det med!
Så är det att dels vara samordnare och dels tillgänglig/ledig!

Har ju 19 dagar kvar till havandeskaps-ledigt nu så jag ska absolut inte klaga... hade bara önskat mig lite mer sömn så jag inte vore så rackarns trött nu :/
Tur det mesta går att lösa och pussla ihop!


Annars känner jag bara i det allmänt stora hela att jag är lycklig!
Jag har tur som har så bra familj/vänner/kärlek runt mig, och det mesta/allt känns bara bra och positivt, måste vara nån slags hormonöverskott!
Life is good, å je vål tjukk!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar