fredag, februari 15

date-♥-night

Åh igår var det alla ♥s dag som alla vet!
Mysig dag i min åsikt, men många ser det bara som en tramsig dag...
För mig går det inte ut på att köpa massor och överdriva, men i vardan kan man behöva en dag som påminner en om att uppvakta varandra eller bara ta lite extra tid att faktiskt göra nåt!
Rosor och hjärtan i all ära, och jag skulle absolut aldrig klaga om jag fick nåt, men tvärtom skulle jag inte klaga om jag inte fick nåt heller!
Vi tog oss lyxen att avnjuta en 3rätters och gick på bio istället!
Tid tillsammans är viktigare än saker i slutändan!

Och för att göra dagen ännu bättre så ökade mitt bh förråd från 1 till 5, och 2 par leggings, allt för 96:-
Blandat fynd och present/tillgodo-kort ;)
Lycklig tjej och bröst, haha!

PossHaj!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar