fredag, mars 1

50 jävla dagar

Tänk att man längtat så mycket till det här att man nästan hunnit inbilla sig att man inte skulle kunna få barn och nu är det 50 dagar kvar bara!
Heeeelt sjukt! Helt helt helt!

Livet kommer verkligen förändras, men vet ni, 27 år gammal så är jag redo, helt och hållet, jag har prövat allt jag vill, varit dit jag velat och lärt mig så sjukt mycket av allt och alla, så jag är redo, mer redo än dom flesta kanske varit!

Det här kommer bli helt jävla otroligt, på ett eller annat vis!
Kul för dom som gläds med en, synd för dom som är avundsjuka och negativa... hur orkar folk lägga energi på sånt egentligen?
Det går ju minst dubbelt så mycket energi till att vara negativ än vad det gör till att vara positiv?
Men det är väl förstås sånt man lär sig med åren, kan man hoppas!

Nä... nu ska jag skeda min man och peta han i ryggen med "liten"... ;)
Go'natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar