fredag, maj 3

1 maj 2013


En dag att minnas för all framtid!
Dagen då Alfons kom till oss.
Efter 41 veckors och 2 dagars väntan!!!
13:37 kikade han fram, 54cm lång och 3470g.
Heeelt fantastisk givetvis.
Vackraste lilla gossen som nånsin fötts.
Det är helt sjukt, men precis så känns det, och så förstår jag att varenda människa känner för sitt barn!
Hur ska jag nånsin få nåt gjort när allt jag vill göra är hålla, känna och titta på mitt barn?
Vi har fått en son!
Direkt från himlen rakt i min famn!
Jag älskar dig mer än livet själv vackra lilla varelse!


4 kommentarer:

  1. Äntligen kom han ut, har läst nyfiket varje dag ju!

    Grattis till er! :D

    Kram från mig!

    SvaraRadera
  2. Visst är det fantastiskt? :) Bra jobbat, Tina! Han är superfin :)
    Det finns inget större i livet.. :) Och tiden går så jädrans fort så sitt och stirra på han, krama han och skäm bort han huuuur mycket du vill och orkar haha! :)

    Det gjorde ni bra!

    SvaraRadera
  3. Åh så himla supersöt!! :) Jag vill komma o se in real. Å vilket sött namn, Alfons :D Passar ju perfekt.

    SvaraRadera