lördag, april 27

Känner mig som världens otåligaste människa.
Men nu får du gärna komma ut!
Helst för ett tag sen.
Det går ju bra allting, jag har inga krämpor eller så, jag är bara så jäkla nyfiken och längtar så sjukt mycket, och alla runt oss verkar få sina barn, före oss, vilket gör att man längtar än mer!

Är dock tvärförkyld igen.
Har varit slemmig och täppt i en vecka, utan andra egentliga symptom...
Kräkts på mornarna och inte kunnat andas som folk... fick slemlösande och luftrörsvidgande utskrivet igår... men imorse vaknade jag utan röst med tusen nålar i halsen, tröttare än tröttast och varm.
Varför liksom?


Världens finaste lilla familj kom hit igår, promenerade, kikade på djuren, lunchade, fikade och umgicks ute hela dagen!
Jag blir så lycklig när nån faktiskt kommer hit och vill umgås, det är nog bara Jänet som gjort/gör det faktiskt?
Jag har tur som har så fina vänner med familj i mitt liv, tack för att ni finns ❤

1 kommentar:

  1. Jag vill också hälsa på! Tänkte dig när jag åkte förbi bodaskylten för några veckor sen. Lycka till snart, det där fixar du! :)

    SvaraRadera