måndag, april 1

påsk

Att vara så här förkyld, tjock och dessutom ledsen stundvis har minsann inte varit det lättaste jag gjort.
Kan tycka att en sak åt gången hade varit nog.
Tjockheten hoppas jag går över snart, längtar efter liten mer och mer varje dag.
Förkylningen kunde fått ge med sig för länge sen... legat sen i onsdagskväll... aldrig varit så förkyld som jag är nu.
Ingenting hjälper. Men idag kan jag iaf andas någorlunda men istället spökar halsen så det låter som att jag supit och skrikit hela helgen.
Sorgen ger sig nog aldrig... varför? varför du? varför nu? varför?

Det var ju den här påsken det...
Gjorde en kraftansträngning i torsdags och fick håret donat, både på mig själv och Jänet.
Missat både dop och 3års kalas... känns inte alls okej... tror aldrig jag inte kunnat rycka upp mig om så bara för en stund.
Kanske har giltiga anledningar men det känns inte bra ändå.

Hoppas ni haft en bättre påsk.
Får se fram emot nästa år istället!

1 kommentar: