torsdag, juni 20

adoptera

Har suttit och sett tv ikväll, med min älskade son sovandes omvartannat ätandes på mitt bröst. 
Först ett program där kvinnor av olika anledningar valt att adoptera bort sina barn... tårarna sprutade vid bara tanken. 
Andra var en film om en borttappad son... samma där.
Och nu i bakgrunden är ett barn bortfört i Criminal Minds. 

Är det för att man har barn man dras till så avskräckande program eller vad tusan händer? 
Obehagligt iaf. 
Jag kan inte ens tänka mig en sekund utan mitt lilla hjärta. 
Mamma älskar dig Alfons!

1 kommentar:

  1. Men huga vilken liten sötis! :)
    Visst är det hemskt att se, höra och veta om såna där händelser sen man själv fått barn?
    Förut kunde man ju se ändå, men idag sprutar tårarna precis som du skriver.
    Man mår dåligt hur länge som helst att att ens höra talas om hur barn behandlas och far. Fy!
    Jag ser inte sånt längre :)
    Hoppas ni mår bra, kram!

    SvaraRadera