torsdag, oktober 10

magsjuka

Jorå männen i mitt liv har i helgen legat med magsjuka varsin natt.
Lilla lilla hjärtat kräktes i 22 timmar och vi hann med en sväng på sjukan därför... feber och uttorkning när man är 5 månader är inte ok men han tog det som en man! Tog ett par dar att återfå min son men igår var han sig lik igen!
Stora hjärtat fick samma åkomma och vart även han liggandes ett par dagar!
Peppar peppar så klarade jag mig den här gången med!

Annars växer och utvecklas min älskade son för varje dag!
Det går så fort och är så roligt att se!
Vi spenderar mesta tiden hemma men även med goda vänner lite varstans!

Och projekt lägenhet har startat.

Sammanfattningen av livet i Boda for now!
PossHaj

2 kommentarer:

  1. Fy vad tråkigt med magsjuka! Allra helst då småttingar drabbas :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de va inge kul... man vill bara ta över allt elände så dom ska slippa ju :S

      Radera