söndag, oktober 20

suck

Jahaja.
Barnet har kommit i nån tillväxtperiod tror jag, äter äter äter och så rastlös i lilla kroppen så fort det ska sovas och vaknar varannan timme typ om nätterna och ska äta.
Mamman är därför liiite tröttare än vanligt, magen spökar och axeln har börjat bråka igen.
Därav sucken antar jag.

Annars är jag stamkund på Fresks och gör dagliga turer dit, allt för att underlätta för snickare och vi är ju duktig på att åka bil då de passar oss!
Bygget är igång och man blir mer och mer nyfiken på slutresultat som är månader bort iofs men ändå!

Pappan jobbar om dagarna och vi börjar få lite rutin här hemma!
Börjar babysim på torsdag om allt går som de ska! :) kuuul!
Och efteråt drar vi till Sundsvall och pussar på mormorn! !♥♥♥

Livet som mammaledig ;)

3 kommentarer:

  1. Suck, jag skrev jättelångt, och så blev det fel och jag var tvungen att backa tillbaka och då var all text borta....åhhhh
    Veronica

    SvaraRadera
  2. NU KOM DET TILLBAKA!!! SJUUUKT!

    Myyys och vad kul med byggningen! :)
    "Tina komma freeeeda* mamma, aaa mamma, Tina komma freda!" Tilder sitter på toaletten och berättar för mig väldigt övertygande om att det är på fredag jag sagt att du och Alfons kommer. Hoppas innerligt att det inte blir nå tok så ni inte kan stanna. Det blir svårt att förklara! Idag ska vi måla deras vägg och förhoppningsvis kan det bli fint i rummet sedan! :)

    SvaraRadera