fredag, september 4

valt och skänkt

Jag har valt att inte se dessa hemska bilder som cirkulerar nu, och har lyckats ganska bra får man väl säga...
Mitt (mamma)hjärta klarar inte att hålla ihop och jag önskar att ingen nånsin skulle behöva se en död 3 åring oavsett orsak, tid eller plats.

Jag behöver heller inte se dom för att vakna, utan skänker ändå...

Så igen, nog med att lägga energi på att skuldlägga och klanka ner på varandra, gör nåt istället för att sitt på facebook osv och ha åsikter.
Alla har inte bekräftelsebehovet att berätta att dom skänker pengar heller så man vet ju faktiskt inte mer än man vet.

Man önskar ju att man var gjord av pengar eller hade makt att göra mer på annat vis...
#vigörvadvikan

Vidriga värld.
Strax ska jag åka hem och hålla om min lilla kille, lukta han i håret och bara njuta av att han finns med mig och vi lever väl.
Inte alla som får göra det... av miljoner olika anledningar... hemska tanke...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar