söndag, april 10

Sundsvall i mitt ♥

Fina stad.
Men som alla städer så blir det väl samma för dom som bor där som här.
"Det finns inget å göra i den här stan..." osv.
MEN nu har jag spenderat ca 28 timmar där, och det är alldeles lagom det!
Tog med mig lillebror till kusin och for på Himlabadet, mycket fint bad, ungefär som här i stan i storlek och variation, lagomt med folk ändå och härligt!
Sen åt vi Taco-buffé på Kermit, herremingud vad mätt jag blev, misstänkte nästan en graviditet, fast jag vet själv att det är omöjligt, men ändå fanns det plats för att inhandla massa godis???
Sen spelades det wii medans gamlingen (jaa jag) tog igen mig på sängen en stund, innan vi såg nån naturkatastrof film och slumrade till nån slags norsk Beck-variant!

Idag tof vi det lugnt från morgonen, klippte kusin å bror, sen åkte vi på norra berget och fikade frukost på café och spanade lite på utsikten!
Sen dumpade vi kusin hemma hos sig, for å trodde vi skulle åka hem, men icke, fick med oss pappas kort och blev skickade på Birsta, plockade upp kusin igen, synd bara spenderbyxorna blev kvar hemma en sån gång!
Seeen skulle gänget ha pizza, så vi provade igen, med lite mer tur, och sen va vi på väg hemåt.

Klippte farmor och umgicks där ett tag, och sen till mamma en stund också innan jag begav mig hit.
Har rätt nyligt nåt hemmet och är som vanligt om söndagarna sliten, trots en nykter helg, konstigt de där!

God afton!
Nyklippt lillebror och fin stad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar