måndag, juni 6

Ja jävlar hurni.
Vad säger man egentligen?
Det är väl bara skratta åt eländet som finns kvar att göra, jag orkar inte gråta mer!

Kan numer titulera sig som Kryckan/HaltaPalta iaf.
Klev under en bil i onsdagsnatt så foten ser förjävlig ut, men den höll ju iaf!
Hade avslutningsfest på skolan, slutade med Marité med massa dårar, och massa mer sprit än tänkt, och fira diverse glada besked, en mycket trevlig och rolig kväll som spårade och slutade på tok förstås!

Nu på onsdag får vi diplom på skolan, då är jag klardig!
Vad jag ska göra då får fot och axel avgöra för tillfället.


Det sägs att det finns en mening med allt.
Men jag undrar då över det mesta som hänt under mitt år som 25?
Tur att det snart är över... det har varit det värsta/sämsta året i mitt liv.

När det vänder, vilket det bör göra snart, så måste det ju vända ordentligt tycker jag!

Nu vet ni...

Nu jävlar får det räcka, det säger jag och låtsas-slår näven i bordet, annars bryter jag väl nåt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar