torsdag, mars 29

Duschtankar!

Igår i duschen mindes jag ett tillfälle!

Ett tillfälle då det krävdes en liten svart, höga klackar, perfekt hår och en killer makeup.
Jag va förstås skitsnygg!
Spänningen i luften var enorm och jag tror tillochmed jag att trodde jag skulle få ligga!
Omgivningen är lite suddig, och så även sällskapet...
Kan det berott på alkohol?
Det var ett magiskt tillfälle i vilket fall!

Helt plötsligt fick jag panik.
En liten svart.
Höga klackar.
Perfekt hår och makeup.
Spänning och sexlust i luften.

Och orakade ben!!!

Sen vaknade jag i sängen, ensam, kramandes med en kudde och fingrarna kammandes genom vinterpälsen.
Paniken avtog rätt snabbt, jag drog en lättnadens suck att vara tillbaka på jorden och kände; faan va skönt det är att man kan gå med orakade ben, man kan ha skitigt hår, man kan vara osminkad, man kan gå i mjukisbyxor och det skitiga håret i en toffs mitt på huvet i sann Lilla My anda och ändå få ligga!
Så jag tog mig en lång varm dusch och beslöt mig för att det var för tidigt för vinterpälsen att avlägsnas!


Och dessutom; när man väl kränger på sig den lilla svarta, rakar benen, fixar håret, målar trynet och skaver på klackarna blir det ju så mycket mer spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar