tisdag, mars 20

Vad vore livet...

...utan förutfattade meningar?
Finns de egentligen nåt roligare än att kolla på folk och bilda sig en egen uppfattning?
Eller höra nåt urbota stendumt och bilda sig en andra uppfattning?
Och sen när man på nåt långsökt sätt får att göra med personen så får man en tredje uppfattning, som är den mest riktiga... och en gång av tio är den bättre än den man första och andra gången uppfattat!

De är nog lite av en hobby på nåt vis, och när man har rätt - sjukt roligt!
Dumt folk finns det gott om, och tack gode gud för det.
Annars skulle världen vara bra tråkig... med bara massa bra, förutsägbara, tråkiga människor!
Så tack alla blåsta dumma människor för att ni gör min dag, och håller fantasin vid liv!
Och feel free att göra detsamma om mig ;)

1 kommentar:

  1. Meeeen äntligen har jag din rätta bloggadress som jag kan lägga till på bloglovin, jihoo!! :)
    Har några inlägg å läsa ikapp tror jag allt ;)

    Hahaha det vore ju riktigt festligt, synd att dom smälter lika fort som man får dit dom.. Hihi.
    Men roligt vare! :D

    SvaraRadera