måndag, april 23

Efter en dag på jobbet idag så känner jag redan hopp om livet.
Kanske jag måste sluta fundera så mycket och bara låta det vara och bli lite som det vill?
Det blir ju så mycket enklare när man har nåt att göra på dagarna dock... och nåt annat att tänka på.
Japp. Så blir det.
Sen får vi väl se hur det går med allt... livet är ju som det vill, inte som jag vill oftast!
Men ibland går de ju som man vill också så det är ju inte för att klaga!

Hade en bra helg med Wewwe. Behövdes verkligen.
Bara umgås, tänka och komma bort.
Och världens sötaste småtroll också som höll oss vakna och alerta gjorde det ju inte sämre!

Stillat min barnlängtan lite nu, nu vill jag bara vara "ung" och leva loppan ett tag innan man får sånt ansvar som aldrig tar slut!
Mer spontanitet och skoj ska jag införa i mitt liv!


Och för er som minns min andra blogg så är den låst, för tillträde krävs en förfrågan och så får jag fundera på om jag vill att nån annan än mig själv ska veta? =S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar