fredag, april 27

If I could turn back time.

Igår var det avtackning för "gamla" personalen och välkomst för oss nya på Eastern.
Mycket trevligt och vi satt i 3 timmar och surrade, åt, surrade och åt!
Nu börjar allvaret... första natten på söndag!

Idag har jag varit på magnet-röntgen, mycket otrevlig upplevelse.
2 liter kontrast-vätska först på en timme, sen mer rakt in i blodet som satte en vidrig smak på tungan, hela munnen torkade ut och gav en värmande känsla, som att kissa på sig, och sen nåt så tarmarna "somnade"/slutade jobba.
Herrejösses... 40 minuter i en tunnel som skrek bankade och lät styggt.

Och när det var klart så såg jag inget för pupillerna reagerade på kontrasten.
Äh, nu är det gjort... Hoppas aldrig det behöver göras om!
Nu ska man väl bara vänta 3 månader till på att få komma till läkarn som ska berätta vad bilderna säger.


Fick en fikastund på Svenssons med TjaBo efteråt, det var länge sen, mycket trevligt!
En herrklipp och middag på Tages.
Sen fick jag mig en myskväll i Orrviken, hann träffa dom små innan dom somnade och sen hänga med mamman, pappan och Rebecka hela kvällen!
Mycket behövligt och trevligt!
Fattades mig en Suss förstås, men hon blev tyvär sjuk :/ krya på sig love.

Imorn ska jag göra staden lite med Pelle, kul å vara smakråd och få tråna lite även fast man inte har råd att gå lös själv! Men snart så börjar man väl få sin egna lön igen och kan göra som man vill!


Redan börjat vända på dygnen som synes, antar det bara är att vänja sig.
Men nu blir det natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar