tisdag, maj 1

Kvalitet!

Sista april.
Våren är här.
Klockan är 03:30.
Stan håller på att dö ut efter en mycket livad kväll och natt.
Lugnet infinner sig.
Tills måsarna vaknar.

Helgen har varit grym, värdefull och innehållsrik.
En spontan utekväll i fredags med tok i svunna tiders anda.
En utomhusdag i lördags med grillning, Lowa och häng som avslutning.
En "moped-tur" i söndags med fika och hårda vindar.


Jag har saknat att ha kul... riktigt kul.
Det behöver givetvis inte innebära sprit och fylla, men ändå var det ett sånt tillfälle som påminde mig om allt kul man haft, och stärkte längtan till den kommande helgen!
Jag verkligen längtar, ser fram emot och är för förväntansfull för mitt eget bästa!
Det blir ett "tillbaka i sadeln"-tillfälle för mig.

Jag har kommit på att höstens våga vägra innebar att jag inte var redo.
Men det är jag nu.
Jag både vill, jag ska och jag måste.
Tror det kan innebära ett avslut på nåt vis!
Vilket bara kan leda till bra saker, på ett eller annat vis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar