onsdag, maj 16

Rätt beslut.

Ibland så tar det ett tag att inse vad en person går för.
Och i och med att man gör det så känner man, va rätt det känns.
Jag må ha gjort bort mig, jag är bara människa, men jag har iaf bett om ursäkt, tusentals gånger, och tagit det på en normal nivå... att du skulle sjunka så lågt?
Tack för att du visar ditt sanna jag som stärker mitt beslut.


Tänk att mina vänner som vet allt om mig ändå tycker om mig, underbara älskade!



Livet rullar på, och en sten har lyfts från mina axlar i och med detta.
Jag kommer alltid må dåligt över den människa jag kom att bli för en stund,
men allt känns faan så mycket enklare och rätt nu.

Jag hoppas att du mår bättre av att höja dig själv genom att trycka ner mig, så det är värt det!



♥ Det finns människor jag älskar, er ska jag lägga min tid och energi på! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar