torsdag, maj 31

(Går)dagens rödaste och största ros till min syster&Ralle för hjälpen att komma hem igen.
Nu ska det bara bli nån ordning...

I maj månad har jag på mina ca 75 % jobbat 171 timmar... det går ju inte riktigt ihop nej.
Men det kommer plånboken gilla i slutet av månaden...
Prisa gud, skatteåterbäring och en fet lön... nätter, helger och storhelg på det!
Lika bra man jobbar så man håller sig sysselsatt och inte förlorar förståndet (mer).


På måndag släpar jag med mig syster&BajaMaja till moschan på middag och IKEA besök.
Kan behövas! Ska bli mycket trevligt.


Vad händer och fötter?
Livet rullar på.
Jag har fått höra att jag är mig själv igen, att jag är tillbaka.
Känns skönt... det var liksom hela grejen med allt, hur det än blev.
Jag trivs. Jag mår bra. Jag är lycklig!
Känns som att jag inte har rätt att vara det eller känna så, men det skiter jag i just nu.

Fina underbara

1 kommentar: