tisdag, augusti 20

lycklig

Ibland räcker det med så lite för att man ska bli lycklig! 
(Lite extra lycklig, för jag är faktiskt lycklig mest jämt ändå!)
Igår lämnade jag mina pojkar att kvällsdona lite själv och tog en välbehövd dusch, efter en liten nedkräkning bla! 
Efter ett experiment med pappan så somnade liten rätt tidigt och vaknade därmed också rätt tidigt, 1&4 och sen 5:45 och somnade inte om förrän 7:30!!! 
Så när J vaknade kl 9 imorse och liten var vaken så tog han med sig han på lite äventyr och jag fick sova vidare, vaknade rätt nöjd och som en ny människa kändes de som!

Sen har vi hängt på stan med Joanna Lowa&Edwin och Jennie&Johan!
Personer som betyder mest allt i vårat lilla liv! 
Min partner in crime, bff nu och alltid med trollungar. 
Och mina älskade småsyskon som jag älskar att vara med, bara dumma oss och inte bry sig om vad nån tycker och bete sig som att man vore yngre än man faktiskt är nuförtiden ;)
Fick med mig lite nya kompisar hem ;)



Känner mig riktigt kärleksfull och tacksam idag. 
För alla jag har runt mig och alla jag haft. 
Främst har, och att jag har turen att ha dom kvar... det gör ont i mitt hjärta att tänka på dom som inte längre finns bland oss och allt dom missar samtidigt som minnena värmer och får en att le.


Ilväll har vi föräldrar busat så liten vaknade och bara tittade brydd på oss, och när vi slutade upp och tittade tillbaka så flinade han sådär som bara han kan! 
Sen tog vi allihopa en kvällspromenad till bagglammen som fick lite mat och vi fick fika hos B&G, och på hemvägen tog liten och riktigt mös ner sig med filten upp på kinderna och ansiktet halvt begravt i kudden i vagnen, så jäkla sött, man riktigt såg hyr mysigt han tyckte de va!

Älskade lilla son om du kunde förstå hur älskad du är!!!

2 kommentarer: