torsdag, november 28

livet

Klyschornas klyschor... men livet började verkligen när du kom.
Förstår att folk utan barn inte förstår och tycker det är tjatigt men vänta bara....
Det är för dig jag andas och lever!
Du kom och tog över hela vår värld.
Fina underbara vackra varelse.
Om ord kunde beskriva den kärleken.
Sjuk känsla!

Och som denna lilla gosse växer och utvecklas för varje dag som går.
Ingen dag är den andra lik fast vi gör samma saker på samma ställe, fantastiskt!

Sömnlösa nätter, glödande bröst med bitmärken, bulor, blöjor, kräks, frustrerad gosse, mm, allt är ju inte en dans på rosor, men vi kunde ju inte fått en bättre lättsammare och gladare son ändå!
Och det sötaste jag lagt mina ögon på!

Älskade unge du är hela min värld och jag älskar dig mer än livet själv! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar