söndag, november 3

roligt

Åh jag har haft så rackarns skoj ikväll!
Sitter i bilen och värmer upp den åt mig å grannkäringa som gör kväll nu!
Så skönt å köra å kunna åka när man vill!
Å jag har så kul som jag tillåter mig själv utan å dricka också!

30års kalas i Ås för Per Jakobsson, sån jäkla härlig människa och så omtyckt av alla!
Och vilket kalas, god mat, bra band, dansgolv och mingelyta, jätteroliga tal och bildspel och lekar och tokigt folk!
Temat var grönt med fri tolkning vilket märktes, skit smart!

A har varit hemma med farmor och sovit så gott i vagnen till för en stund sen men är nu vaken och väntar på mamma :)
Skönt att det gick så bra första gången vi var utan han men nu längtar mammahjärtat nästan ihjäl sig och de känns toklångt hem!!

Har dansat och haft så jäkla kul, har saknat å dansa faktiskt, de tycker jag är kul.
Givetvis hellre än bra men ändå!

Nu fer ma hem! Karln å tydligen ;)
Gonatt!

2 kommentarer:

  1. Vad kul att kvällen var lyckad och att det gick bra med att Alfons kunde vara hemma en stund!!! Oavsett hur mkt man älskar sina barn, så är det skönt att bara få vara sig själv ibland. Tycker att man känner sig bra peppad till att va en glad mamma, bara man fått en timme för sig själv då och då!! ;) PUSS

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst! De är ju inge kul å lämna men de är nog mest en annan som bryr sig tror jag :P puss på er nu måste vi ses snart!!

      Radera