torsdag, oktober 18

boda-bo

Ligger raklång, utmattad, andfådd på sängen. En rätt vanlig ställning och tillstånd på mig nuförtiden!
Vad jag har gjort?
Tog en dusch!
Varje gång blir det samma visa... benen bär i princip inte, hann iaf tvätta hår och kropp och skölja ur balsamet den här gången, dom där benen är orakade än... stackars min man.
Att nåt så enkelt kan bli det jobbigaste man gör?
Hmm.

Tvättat 2 maskiner tvätt iaf!
Bra där.

Annars ser mitt liv rätt trist ut just nu.
Vaknar, äter, vilar, äter, vilar, äter, sover... om jag inte jobbar förstås.

Längtar tills orken kommer tillbaka!
Jag skulle så gärna bidra med mer i både hem och övrigt...
Vill baka och stöka på, hjälpa till och bara orka helt enkelt.
Inte vara så tråkig...
Meeen det kommer nog snart igen, annat kan man ju inte tro, då går man nog under!

Jag saknar mina vänner.
Och mig själv lite för den delen.
PussHej.

3 kommentarer:

  1. Det låter inte så bra det där :-(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska förhoppningsvis leda till nåt bra till slut så de är bara bita ihop som herrn säger :)

      Radera
  2. Jo men ändå! Oavsett hur bra det blir till slut, behöver det inte vara bra eller trevligt på vägen! Hoppas det är något riktigt bra :)

    SvaraRadera