torsdag, oktober 25

efter regn

Wiho!
Gissa vem som duschade hela sig OCH rakade benen igår? Utan att behöva skynda till liggläge för att benen ger med sig... Riiktigt skönt!

Sen va jag och välkomnade nykomling Cornelia till världen och klippte damerna Sandra&Izabella! Treeevligt.

Oooch idag har jag då legat hela dagen!
Sånt är livet...
Matat djuren och startat en diskmaskin är allt jag lyckats ta mig för.


Så länge jag har nåt att göra, en plan eller nåt nån ber mig om så går det... men på ren ork och vilja kommer jag inte alls långt.
Det är väldigt frustrerande.
Jag brukar kunna leva väldigt länge på ork och vilja, längre än jag vanligtvis skulle orka av mig själv. Och att nu inte ens kunna ta sig i kragen och städa när man känner för de, tvätta när det behövs, baka när man vill, för att man orkar inte... går inte att beskriva.
Men efter regn/tårar kommer solsken/glädje!
Så måste man ju se och tänka på saken, även fast det känns tung stundvis... väldigt tungt.

Äh fy.
Känns som att jag framstår som hemskt negativ, men det är precis tvärtom, jag är snarare positiv och biter ihop, gör det jag ska och längtar tills jag också ska orka göra allt jag vill igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar