fredag, oktober 5

va-va-voom

Jag önskar mig en förändring!
Ja på mig själv dvs.
Håret skulle gärna få göras om, de vart ju skitbra sist med den stora makeovern, och då orkade och ville man ju pyssla med de, nu - not so much.
Det är mest uppsatt i en LillaMy-boll!
Och färgen, denna jävla utväxt, hinner knappt gå en vecka så ser de ogjort ut... tråkigt.

Jag vet inte när jag sminkade mig och klädde upp mig sist...
Känner mig lite tråkig och osexig för tillfället.
Myser runt i mjuka sköna kläder och kastar på sin höjd på mig lite mascara.
Kanske måste bjuda ut min man på dejt helt enkelt!

De är ju helg trots allt så den som lever får se!

2 kommentarer:

  1. Jag tyckte iaf att du va både uppklädd,fräsch o allmänt het på våran dejthelg förra helgen.. Sådetså! <3

    SvaraRadera
  2. Ja, bjud ut han, så du själv får piggna på dig och göra något kul tillsammans med den du älskar! Lite bowling kanske och nån god matbit :) GÖRT GÖRT!!! =)

    SvaraRadera