tisdag, december 11

sjukt

Det har det varit i helgen.
Skulle kliva på en jobbhelg i fredags.
Kände på dagen redan att det inte var riktigt bra men tjurig som man är så provade jag ju sova bort det först och så äta, men det gådde icke vägen, fick inse när hela familjen påpekade mina glansiga ögon och likbleka fejs att jag är nog sjuk ändå och lyckades med hjälp av fantastiska kollegor få bort hela helgen!
Lördan var jag sliten men kände mig bra ändå, skrattade åt allt och inget, framförallt mig själv?
Söndagen sov jag, heeela dan, så nu är jag frisk förstås!
Konstiga sjuka, lite varannandag på nåt vis?


Kul med en manlig läsare då, men du verkar ju inte gilla mig heller då eftersom du väljer att ta ut det du har emot min andra hälft här, på mig och fortfarande anonymt.
Alla kommentarer är välkomna och jag förstår att folk pratar och undrar men jag tycker ändå att har man en åsikt eller fundering så ska man stå för den eller kanske välja att vara tyst?


Nej nu ska här kokas lite gröt till frunch!
Kallt men fint ute idag!

1 kommentar:

  1. Sjukt STORT grattis till dig och din hälft! Den som väntar på något gott väntar alltid länge men tillslut så VIPS, e de där! =0) kramar till er!

    Ingrid(inte alls så anonym =0P )

    SvaraRadera