torsdag, december 27

tok

Ibland blir det som sagt inte som man tänkt sig... men nu är julen över och vi har fått så grymt bra klappar så de finns inte!
Vi har sån rackarns tur.

Är hemma till nästa vecka iaf.
Jobbar onsdag nästa gång. Skönt förstås men samtidigt inte... om det bara ville gå jämnbra en stund så allt får flyta på så vore det skönt!
Jag vill ju jobba så länge jag bara kan!

Nu är det snart nyår.
Mycket kan hända på ett år!
Både bra och dåligt givetvis... men på nåt vis så får man nånstans välja att se saker positivt eller negativt.
Jag tänker positivt, med undantag för vissa svackor givetvis, men det betyder inte att jag tycker att jag gjort rätt i allt eller att allt är solsken och röda rosor.
Jag vet inte om jag gjort rätt eller fel i det stora hela, vissa stunder tänker man givetvis på det som varit och det som kunde varit men så får man inse att man lever här och nu och allt händer av en anledning även om man inte alltid förstår!

2013 kommer utan tvekan bli händelserikt och ett år att minnas hur vi än gör!
Och jag längtar!
Grått nytt hår på er alla som oroar er i allt och missar livet.

Kom ihåg att jag ♥ er mina fina nära och kära, mer än allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar