onsdag, december 5

tjock och lycklig

Ja det är väl jag det snabbt och enkelt beskrivet!
Var nån slags topp på bloggen idag med massa massa besökare, undra om ryktet börjar sprida sig?
*skrattar*
Nåväl, alla har rätt att vara nyfiken och jag har ju en öppen blogg så!


Vi har hunnit med 30 års kalas i helgen!
Mycket trevligt, bästa sällskapet, god mat, lagom lång kväll, roliga stunder och så bara att få visas upp av/med sin andra hälft, en grym kväll på många de vis!
Sprit gör ju dock folk tokiga... på flera sätt... men det spårade väl inte ur alltför mycket så länge jag/vi var kvar iaf... tur det!
Grattis till SvenneBanan som fyller på riktigt den 11 dec!

Annars är jag nog bara tjock och lycklig som sagt!
Jobbar på, äter på, mår hyffsat äntligen, njuter och växer.
Det simmar en liten fisk i min mage, men vi har varit och fått se h*n och vet att det är lite mer än så förstås.

Imorgon åker vi på Sabaton - Raubtier och en hotell-natt, vaaardagslyx!
Och med goda vänner, Jeanettan och Christoffer, Ellinor och Öst, life is goooood.


Äh jag har inget mer att säga!
Snoka på så hörs vi!

2 kommentarer:

  1. Men grattis Tina, va roligt!! :) när kommer lill*n?

    SvaraRadera
  2. Fasiken vad roligt!
    Grattis till er :)

    SvaraRadera