onsdag, november 28

Gunnar ♡

Antingen gör jag så mycket så jag inte hinner skriva, eller så gör jag så lite så det inte finns nåt att skriva om?

I söndags åkte jag hemåt för att följa med Veronica på Ikea.
Siktade på att vara där till 11, men det höll inte riiiktigt.
Vi skulle byta bil hos Veronicas föräldrar för att kunna ha med släp, och då halkar hennes mamma så olyckligt på en liten trätrappa och bryter foten/benet.
Ringa 112 och försöka hålla henne varm och lugn tills ambulansen kom, och 2 2,5 åringar som inte riktigt förstod varför mormor låg kvar på marken efter hon ramlat...
Meen vi kom fram till slut och fick det vi skulle gjort!
Så skulle vi ju bara hem också, utan diesel i bilen fick vi stanna i Järkvissle och tanka en skvätt hos en bonde där!
Haha vilket äventyr!

Igår kom det minsann en liten en till familjen Eriksson/Fredin, jag tycker han ser ut som en Gunnar!
Välkomnen till världen Gunnar ♡
Grattis familjen till utökningen!

Och jag spenderade kvällen med Jeanette i stan! En barnfri mamma är det bara att passa på att njuta av :)
Mycket mysigt, gott fika mm, och så fick man ju tömma ur sig massa tankar och sånt som pågår i livet, det är what friends are for! *älska*






2 kommentarer:

  1. Tycker du han ser ut som en gunnar? hehe
    Fin är han iaf :D

    SvaraRadera
  2. Blir nog dock, Edwin.. :)
    Kom o mys nånting till veckan då, tant Tina?

    Puss

    SvaraRadera