fredag, november 16

date-night

Wooooho ikväll ska vi på bio-dejt med Veronica&Andreas + Josefin&Tobias.
Sista Twilight filmen.
Lite tråkigt att tänka att det är den sista, men vilket äventyr det varit, nästan så man lever sig in lite!
Jag hoppas på en bit mat före också förstås, av nåt slag iaf!

Ska visa min lägenhet för en förhoppningsvis potentiell ny hyresgäst snart.
Hade hoppats på att få färga håret till min "nya" frisyr, men jag är nog ute lite i sista minut!


Ibland svänger livet fort, och man hinner inte med, men som tur är har man oftast bälte på sig och kommer med returen lite senare bara.

2 kommentarer:

  1. Hej Tina!
    Har du någon lägenhet du ska hyra ut?

    Kram Carolina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hallå! Ja men jag hade ju en etta i Ås tills den här pojken kom och tittade och tog den!
      Onödigt med dubbla boenden må jag säga!
      Är du i flyttar tagen?
      Kram

      Radera