lördag, november 17

helg

Skönare känsla!
Blir av med lägenheten från 1a dec!
Han hann knappt utanför dörren innan han ringt och tackat ja! Sånt gillar vi, beslutsamhet!

Nu ska det bara packas och städas.
Kan det här nu tror jag.
Och som så många gånger förr, "jag ska aldrig flytta igen"...
Kan mycket väl vara så att det här är gången det blir verklighet, med tanke på livets små överraskningar!

Och filmen igår var ju bra förstås!
Nu är det slut på äventyret!
Men så frälst är jag ju inte så att det känns spela nån roll :P
Sällskapet va ändå bäst med kvällen!

Jobbar i helgen... 8-20.15...
Dryyygt, men hellre det än att jobba fler helger ändå!
Och vi har så trivsamt så framför tvn så här i slutskedet!

Ska åka och hyra några filmer när jag slutar, och köpa nåt gott att tugga på tänkte jag, det är ju trots allt helg!

Adios amigos!

2 kommentarer:

  1. Vart ska du ta vägen nu då? *Nyfiken i strut*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hurdedu din anti-bloggare, skriiiiv nån gång :P
      Jo men nu blir det Boda och sen förhoppningsvis inge mer :)
      Hur går det för er då?

      Radera