onsdag, januari 2

återblick

1. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga!
2. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja men visst! TjaBo&Jesper bla!
3. Dog någon som stod dig nära?
Nej inte nära, men omtyckt och saknad ändå.
4. Vilka länder besökte du?
Har nog hållit mig i Sverige iår faktiskt!
5. Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013?
Nej inte direkt!
6. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
3 maj och 26 aug!
7. Vad var din största framgång 2012?
Vet inte? Fast jobb kanske?
8. Största misstaget?
Att såra en fin och bra människa.
9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Känns så, mest hela tiden, fast så är det förstås inte!
10. Bästa köpet?
Hmm? Mest troligt inget till mig själv?
11. Vad spenderade du mest pengar på?
Inget skoj skulle jag tro!
12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina fina vänner, nära och kära, hela tiden!
13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
Panetoz - Dansa Pausa givet!
14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och. Typ halva året var tror jag. Ledsen först glad sen, och det håller i sig än :)
15. Vad önskar du att du gjort mer?
Lyssnat på hjärtat.
16. Vad önskar du att du gjort mindre?
Sårat och varit självisk.
17. Hur tillbringar du julen?
I Boda, på jobbet och på akuten/förlossningen.
18. Blev du kär i år?
Ja, typ igen! Och i liten förstås!
19. Favoritprogram på TV?
Grey´s Anatomy.
20. Bästa boken du läste i år?
Har inte haft ro att läsa nån.
21. Största musikaliska upptäckten?
Hmm? Stiftelsen kanske.
22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Ja jag fick ju en locktång jag önskat mig, pengar, presentkort och så en kamera av mig själv!
23. Något du önskade dig men inte fick?
Nej inte direkt då!
24. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Jobbade och hade fina vänner på fika!
25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja mitt eget beteende.
26. Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Som jag känt för! Lite färg nu och då och spetstoppar, och grå koftor på slutet ;)
27. Vad fick dig att må bra?
Mina nära och kära som uppmuntrat och fått en att se på saker från andra synvinklar!
28. Vilken kändis var du mest sugen på?
Oj? Svår fråga!
29. Vem saknade du?
Mormor dök upp i tankarna titt som tätt med vissa svårigheter.
30. Har du några nya löften för år 2013?
Nej inga löften, bättre att göra det bästa av alla situationer man hamnar i och slippa bli besviken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar