måndag, januari 7

tjockis

Ja de är jag de!
Hoppsan Kerstin! Som min mor och BM för övrigt heter!

Tänkte iaf meddela eventuellt oroliga själar att sjukhus besöket gick bra och att bebis var helt opåverkad av mina smärtor! Njurstas tror jag dom kallade det, mest troligt, fick gå hem med ett mest troligt och piller!


Jobbar och sliter nu igen :P
Precis avnjutit en delikat måltid pasta och pås-ost-sås med ett glas vatten till + alvedon mot en påträngande visdomstand + lergigan mot kräkningar + niferex mot låga blodvärden!
Inge större fel på mig alltså! ;)
Inte undra på jag varit trött, sliten och lite småsjuk hela tiden på slutet!

Ordning på torpet ska nu här bli!

Annars flyter livet sakta men säkert på!
Farmor&Farfar fyllde år igår, och på onsdag min herre!
Grattis, aj löööv jo!


Näe, jag hade verkligen inget vettigt att säga för tillfället, trist!
Adios amigos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar