lördag, januari 19

koooom nuuu

Jahopp.
En jobbhelg vankas... 34 härligt vakna nattimmar!
Bra för plånbok, men så jäkla bra för nåt annat vette tusan om det är, förutom för damen jag jobbar åt då förstås! Fast jag är ju lite av en nattmänniska så jag menar ju inte att klaga heller, det blir bara så intensivt!

Vad har vi hunnit med?
Herrns födelsedag, middag fika och presenter med familj och vänner!
Och sen ytterligare en middag och utekväll på Cuprum med andra vänner!
Ska inte klaga, återigen, men dom har det minsann lite rörigt där trots att det inte var överdrivet med folk, (kanske i baren på slutet då...) tror vi hade 4 olika servitriser/servitörer och fick skicka beställningar dom kom med till oss till rätt bord och lite så, och slut på Oxfilé hade dom dessvärre, men maten var mycket väl godkänd när rätt person äntligen fick rätt tallrik och rätt tillagning ;)
Kul att få överraska och bjuda min herre som inget visste om varken plats eller sällskap!

Annars jobbas det enligt schema, kämpas med krämpor i olika slag, graviditet är ingen sjukdom, my ass!
Så säger bara en som aldrig varit gravid :P
Neerdå, det varierar ju från dag till dag med lite olika varianter men i det stora hela mår vi ju bra!

Jobbar till den 20 februari, sen är det bara förbereda sig och allt och alla runt omkring inför 21 april!
Då händer det grejer kan man säga!
Life changing! :)
Skulle få ske imorn för min del, om liten nu vore lika redo som h*n kommer vara i april, för så jäkla kul är det inte ändå! Alla dessa kilon som man vet bara ska öka och allt ska bli svårare och tyngre!
Äh va negativt det låter!
Men kanske bra att få höra en annan version än allas guld och gröna skogar-gravid berättelser?
Slutar förhoppningsvis väl och då minns man väl förstås allt som bara bra och vill ha fler!
Det känns ju iaf vill jag lova, vilken liten karate-kid!
Läste en artikel idag om genetiska arv osv!
Hår, vikt, längd och personligheter är ju väldigt ärftligt bland annat, ska bli spännande att se denna skapelses temperament, och för att inte tala om hårväxten, blir nog en liten apa ;)

Det händer ju som inte så mycket mer i livet just nu... inget som är lika stort eller viktigt alls på nåt sätt.
Så därför skriver man väl mer och mer sällan, iaf på den här öppna bloggen!
Finns ju alltid nån att reta med ett inlägg då och då så helt slipper ni mig inte ;)


Nej nu ska jag äta mig en bit mat av nåt slag och sträcka på mig till Fantastic four.
På återläsande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar