tisdag, januari 22

fina vänner

Jag har så otroligt fina vänner!
Som jag kan prata med allt och inget om, överallt och ingenstans!
Igår hade jag turen att få dejta 2 av dom finaste, kanske inte på det lättaste stället att prata för en tjockis som mig, som kom flåsande efter några längder på badet, men ack så behövligt och trevligt!
Vi lyckas ju givetvis ändå, att prata alltså, det är vi ju grym på, oavsett plats eller syssla!
Vi gjorde ett tappert försök att återfå dom tappade kalorierna på Pause, men dom ville stänga när vi kom så vi fick åka hem o-fikade och ny-tränade istället!

Idag har jag först gått till fåren och gett dom vatten och lite sågspån och så hem, öppnat posten och sen tog jag med mig min avi och vandrade ner på ICA... dvs 4 km idag!
Det är mycket för mig det ska ni veta, haha!
Tur det var nedför, och -8 grader här hemma där jag började och -18 nere på Lit, skumt!
Liftade med svärmora hem, det hade aaaaldrig gått att gå uppför hem igen, benen var trötta redan på vägen ner så det kändes i knäna rent av!

Jobbar dag ons-fre, ganska skönt faktiskt!
Har söstra på praktik/inskolning nu, det blir nog alldeles utmärkt det... för oss båda/alla! =)


Nu är det snart hemmafruar igen, och Maria är så ju bara så jäkla skön!
Gunilla är vidrig, vilken fruktansvärd människa, uffa!
Och Anna är precis lika hemsk som jag minns henne sen sist hon var med. Så äckligt ytlig och fake så det är sjukt!
Men tuuur är väl det så man har nån underhållning, för underhållande är dom ju alla 3 på olika vis!
Hejpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar