onsdag, juni 18

känslan

Känslan av att inte orka vara den bästa versionen av sig själv.
Jag vet inte varför men jag orkar inte med.
Jag gör det jag ska och spricker igenom ibland som solen mellan molnen idag och är så bra som jag bara kan vara... men inte alltid.
Och det är tråkigt.
För jag saknar mig själv och mitt bästa jag...
Jag vet heller inte vad som hänt eller vad det beror på. Eller inget har ju hänt så därför blir det ännu svårare att förstå vad det beror på! Liksom!

Men jag kommer tillbaka det är jag övertygad om!
Annars är det väl bara att inse att jag är en ny version av mig själv och lära mig leva med det ;)

Jag är bara så trött och loj hela tiden.
Ska till doktoren den 26e med magen så jag får ta upp det med han då helt enkelt!

Och vad hände med sommarn här då?
Puts väck.

Adios amigos

2 kommentarer:

  1. Vet du en sak!? Vi tycker ju om dig ändå!!! ♡♥♡

    SvaraRadera
  2. Kram på dig, tokiga glada människa! Hoppas du hittar tillbaka till ditt "rätta jag", annars går det nog lika bra ändå :)

    SvaraRadera