fredag, juni 27

människor

Jag förundras av människor!
Olika människor med olika sätt och liv!

Just nu två urbota dumma tjejer vars liv verkar kretsa runt samma kille!
Ena ett x som bara inte kan lämna varken han, hon eller dom ifred.
Den andra som gått tillbaka till denne spånkopp till pojkusling efter diverse draman!
Det skönaste av allt måste nog vara dessa tjejers bråkande på vardera bloggar!
Och mest fascinerande av allt är att dom lägger så mycket tid på att "hata", bråka och skriva om varandra!

Om jag orkade skulle jag läxa upp dom båda två och berätta vilken vishet som kommer med åren och att dom båda är idioter som först och främst bråkar med varandra, och sen om vad dom bråkar om som verkar helt värdelös!

Sen undrar jag vart världen är på väg när folk inte ens orkar ta ett bråk irl, som vi på nätet skulle säga! ;)
Bloggen är ett utlopp för mycket men kära värld innan jag skulle skriva och bråka på den!
Ledord i livet; kan du inte stå för det du säger och säga det till den det berör, säg det inte alls!!

Kl 21:19 och jag ligger lagd i sängen som den mamma/pensionär jag är och har spenderat tid på detta obegripligt onödiga ämne... ack så fascinerande!

Amen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar