fredag, juni 27

orättvisa värld

Mycket händer i min närhet som jag varken förstår eller rår på.
Men varje gång får man ett hål i hjärtat som aldrig kommer slutas...
När saker drabbar barn gör det extra ont.
Det senaste året har varit ett skitår på så vis.

Jag beundrar dessa hjältinnor till mammor som kämpar och verkar klara allt.
En är min bästa och finaste vän.
En är en ny fin vän och gammal bekant.
En är en tjej hemifrån som jag inte kan säga att jag känner men hon är en bekant sen förr.
Den senaste går igenom ett helvete värre än jag nånsin kan föreställa mig just nu och är dessutom så otroligt stark att hon skriver om det här:
http://lovleyalexander.blogg.se/

All styrka till er alla mammor och pappor som på olika vis kämpar med otänkbara situationer.
Jag tänker på er och känner med er även fast jag aldrig kan förstå. ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar