lördag, juni 21

midsommar 2014

Sååå jävla kul igår!

Städa traktor.
Midsommar i Orrviken.
Middag hos fina vänner.
Dans skoj och alkohol på Holmen.
Efterfest i Namn; trasiga stolar, tomma flaskor, barnlåtar, allsång, dans, nakenchock och skratt skratt skratt.
Taxi hemåt.
Dela säng med Lowa.
Bruten tå (?)

Men inget slår att få komma hem till grabbarna och se den lilla flina från öra till öra och mysa med han!
Han somnade på mig och sen har jag och den stora ätit skitgod rabarberpaj och satt igång en film.
Men med 5 timmar sömn 6-11 idag så ska jag nu stänga igen mina grå-blå.
Kändes lite ovärt när jag vaknade men jag tänkte om och insåg hur kul vi faktiskt hade och då spelar inget annat nån roll!

4 milfar och Brolle, hur fel kan det bli liksom?
Grym kväll som jag alltid kommer minnas!
Så jävla mycke glädje och skratt och kärlek!
Aj löööv jo allihopa. ♡

2 kommentarer: