tisdag, november 10

tjukk

Javisstetusan.
För er som missat och inte såg på instagram så är jag ju tjokk.
Så tjock så jag inte ser fötterna längre...
lär inte göra på ca 4 månader heller!
Åååh va kuuul hur mår jag?
Om folk pratar om rosa-moln-graviditeter så jag har inte en svart, inte en vit, men definitivt en grå-moln-graviditet.

Sjupp. Så är det.

Fullt ös på jobb från torsdag så vi provar så.
Ska först avnjuta en betald middag med kollegorna imorn!
Eftersom det är allt jag mår bra av, att äta och den korta stunden efter jag precis ätit så längtar jag verkligen. Det bästa som finns är ju att slippa laga mat och bara få äta!
Mmm mmm mmm. Sir Winston here we come!

Annars då?
Alfons växer och blir stor alldeles för fort.
"Elka schån" om ungefär allt just nu!
Och pippi-galen. Både svt-playar och spelar på nya surfplattan...
Halvångrar redan köpet då jag känner att den kommer framkalla konflikter bra nog.
Men än så länge går det bra och funkar lärande iaf.

I helgen ska vi åka hemöver och umgås.
Mysigt... få maten lagad och bara vara sådär tjock som jag är just nu :)

Adios.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar