torsdag, november 12

yes sir

Omg jag åt mig till tvillingar igår!
Morot och pumpasoppa med vitlöksbröd, jaa jag kombinerade 2 förrätter, jag får göra så för jag äter ju för 2 som alla envisas med att säga!
Och pepparstek med pergratäng till huvudrätt, sjukt gott!
Efterrätt var inte ens att tänka på!
Förstår inte varför allt ska lägga sig i övre maghalvan numer? Som att det redan är fullt i nedre liksom, haha konstigt, får plats så mycket mindre nu ju.

Inte just nå avundsjuk på kollegorna som satt och sög på en Guinness och lite vin!
Båda mycket goda i väldigt små mängder och extremt sällan!

Sen vart det stros på maxi i min ensamhet och inköp av tomte-dräkt till lilleman och smoothie-ingredienser, sen hem.

Vakna 6 imorse av att min lilla kille kom och klättrade upp... trodde vi skulle sova den där ack så viktiga halvtimmen som var kvar innan väckarklockan ringde... men det tyckte inte han.
Maaackaaa mammaaaa.
Jajaja.
Så vi hann äta lite frukost tillsammans och göra en hallon banan mango och yoghurt smoothie som blev lite för tjock och bananig för min smak men vi halverar nästa gång så top notch!

Och nu jobb!
Btw så köpte jag min första julklapp igår, woop woop. Inte en dag för sent.

Tackåhej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar