lördag, april 30

elände

Vart en patt-blogg av det här men...

Idag har jag återigen fått mjölkstockning eller vad i fridens dagar det är.
Bröstet blir stenhårt på ett ställe, gör skitont där, feber, huvudvärk och så jäkla ont i hela kroppen med... tog en ipren och 2 alvedon mittidan och när det började verka kunde jag ju iaf funka som folk igen...

Tur mamma var här och vyschade bebis och syrran fortsatte baket med Alfons så länge.
Fick panten pantad och återvinningen kastad när smöret tog slut lagom till chokladbollsrullningen och vi behövde middag! Lagom paus att komma hemifrån och få vara barnfri faktiskt.

Nu börjar tabletterna gå ur så jag fyllde på och kröp ner i sängen.
Förstår ni att när jag vaknar imorn har jag en 3åring i mitt hem!
En riktig tålamodsprövande sådan men ack så söt ändå stundvis!

Och den minsta mannen i mitt liv har varit vaken hela eftermiddan och kvällen sånär som på några power-patt-naps men ligger nu här bredvid och sover förhoppningsvis länge i sin säng innan nästa måltid.

Tack gode gud för värktabletter och luftningskupor till pattarna.
Nästan religös numer som det ser ut.
Eller bara tacksam men ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar