torsdag, april 28

pattsovare

Idag är lilleman bra precis tvärtom mot igår, då han sov 2x3,5 timmar.
Idag är det på sin höjd 30 min eller lite pattsovning.
Inte det lättaste eller roligaste för mamman.
Verkar vara lite magonta bakom för jösses vad han pruttar stundvis!
Tur jag inte har nåt jag behöver göra mer ikväll så han kan få ligga här och sova vidare... skulle jag just skriva så hostar pappan och pojken är klarvaken igen... ååååh.
Lite handhållning så halvsover han iaf nu 15 min senare. Peppar peppar.
Och 5 min senare inte igen.
Psykande branog och pattarna glöder.

Idag fick vi middagsfrämmande!
Så himla länge sen så lilltjejen framstod som sååå stor nu!
Och ville mysa med bebis/dockan så snällt!
Alfons fick ju en buskamrat att härja lös med ett tag iaf och båda pojkarna så himla fina presenter!
Vart lasagne och extremt kladdig kladdkaka med glass på menyn!

Nej nu sover den lilla mannen igen med rullande ögon och magknipsflin så gonatt!
(Bild från imorse, inte nu!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar