fredag, april 29

staua

Idag har jag och den största mannen i mitt liv varit och gjort stan!
Började på Lekia och gjorde klart lillemans födelsedagspresenter... omg vilken bortskämd unge!

Sen vidare på stan.
Ordnade vuxenpoäng och skrev på fullmakter på apoteket så vi kan hämta ut varandras recept om det nån gång skulle behövas!
Sen vart det mest handlat till pappan!
Skjorta, jacka, kepsar och äntligen en klocka!
Han fick i 30 års present pengar att köpa en av bla mina familjer, så nu äntligen så 2 år senare!

Jag provade en jacka men den fanns inte i storlek tyvär... ska kolla på nätet tänkte jag!

Avslutade med en lunch och sist Maxi innan hemfärd!

Sen har jag hunnit städa på dagis med en  granne till hjälp. Guld värt.
Så vi bjöd på pizza här efteråt!
Nu väntar vi på att lillebror ska somna så kan vi slänga ihop en laddning nougatrutor jag och den stora lillkillen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar