torsdag, februari 9

Heeela helgen.
Från 8 imorse till sen söndag kväll.
Trååååkigt. Å eeensamt. =\
Men jag har tagit på mig jobb i massor så tiden lär väl inte räcka ändå i slutändan! Märkligt de där!

Magen bråkar å nu vet jag inte om de är biverkningar på medicin eller bara "de gamla vanliga", känns så där å bli medicinerad för nåt dom inte är säker på att jag ens har! Svensk sjukvård.


Som röntgen på axeln som dom "glömde" ringa tillbaka om hur bilderna sett ut. Fick ringa ett halvår senare å fråga efter de själv då de blivit värre å dom inte ens visste själv att ingen hade ringt.
Grädden på de moset va väl att bilderna dessutom inte visade nåt positivt utan dom såg muskelskadan på en vanlig slätröntgen, som vanligtvis mest visar benbrott.

Undra på att man drar ut på å söka sjukvård med såna erfarenheter!

Nääe nu ska jag å Marilyn knoppa i vår ensamhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar