onsdag, februari 22

Vad ska jag bli när jag blir stor?

Det undrar jag än?
Jag utbildar mig och provar på diverse i hopp om att känna vad jag skulle kunna stå ut med att göra tills jag ska pensioneras!
Det är iaf inte vården, inte heller nån mack, inte dagis, inte bondgård.
Ett fik? En butik? Frisör? Chaufför?
Vi får väl se, service är ju lite av min grej iaf!

Han denna där har hakat upp sig på min tonårsdröm att bli lastbilschaufför, och predikar mot det för kung och fosterland, men jag är ju sån att jag måste få prova och upptäcka själv om de är nåt för mig eller inte.
Jag trivs ju på vägen jag, så vi får väl se vad de blir av de!

26,5 år, och fortfarande ingen aning om vad jag ska bli när jag blir stor!
Fast jag tycker ju att de hellre är läge för att prova sig fram nu, inte om 15 år när livet har fått andra meningar och spår, förhoppningvis!

Äh, jag luppilejar vidare tills magkänslan säger till att jag hittat rätt!
Go'natt!

1 kommentar:

  1. äh,va faan! vi har ju ändå typ 50 år på oss,och jobba med allt möjligt! Lika bra o luppilejja runt,och prova allt möjligt! :) Tänk va trist om du VISSTE nu att DET här vill jag göra, o sen ska du helt plötsligt göra det i FEMTIO år till.. Det är faan skitlänge! Bättre o göra de man tycker är skoj för tillfället! :)

    PUSS

    SvaraRadera